STEAM veiklos

Lietuva turtinga pilimis, dvarais ir gyvais istorijos pėdsakais. Dvarai ir valstybės galybę menančios pilys yra turtingos Lietuvos istorijos liudininkai. Edukacijos metu mokiniai su interaktyviu Ozobot robotu keliavo po Lietuvos žemėlapį, aplankė gražiausias Lietuvos pilis ir dvarus. Praktinė, pažintinė veikla: pirmiausia mokiniai išmoko koduoti mažą, bet labai protingą Ozobot robotą. Robotas geba sekti linijas ir atpažinti spalvas, parinkus tinkamą spalvų kodą galima valdyti roboto kryptis ir veiksmus. Išmokus valdyti robotą, mokinių komanda gavo didelį Lietuvos žemėlapį, kuriame buvo sužymėti miestai ir ten esančios pilys, dvarai. Mokinių komanda pasirinko, kokias nori aplankyti pilis ir sudarė kelionės maršrutą. Užkoduotas robotas sekė sudarytus maršrutus, aplankė Lietuvos pilis ir dvarus. Atvykus iki lankytino objekto reikėjo susirasti kortelę su pilių nuotraukomis ir aprašymais. Kiekviena grupė sudarė skirtingą maršrutą, todėl visiems bus įdomu pasiklausyti visų grupių pristatymų. Užsiėmimo metu ugdomos socialinės ir pažintinės kompetencijos. Mokiniai žaisdami su Ozobot robotu ne tik sužinos daug įdomios informacijos apie Lietuvos pilis ir dvarus, bet mokysis dirbti komandoje, bendradarbiauti, siekti bendro tikslo, dirbti kartu pagal aptartas taisykles.

STEAM veiklos vyko 1a, 1b, 1c, 3a, 3c klasėse.
Pradinių klasių vyr. mokytoja Jūratė Vlasovienė